.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مسابقات جام بزرگ نوشاد کاپ در بابل افتتاح می‌شود.
افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل

به گزارش شمال نیوز ، لیلا عرب فیروزجایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: بزرگترین و مجهزترین سالن ورزشی تنیس روی میز شمال کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی پنج شنبه ۱۵ تیرماه با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در بابل به بهره برداری می رسد.

 

او با بیان اینکه این مجموعه به عنوان کمپ تیم ملی نیز قابل استفاده است، افزود: میز‌های تنیس روی میزی که در این سالن نصب خواهند شد مطابق با استاندار‌های روز دنیا و مسابقات جهانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: تنیس روی میز در شهرستان بابل از پیشینه غنی برخوردار است بگونه‌ای که اکنون ۱۵ باشگاه تنیس در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

 

لیلا عرب افزود: شهرستان بابل به دلیل حضور نوشاد و نیما عالمیان به پایتخت تنیس روی میز مشهور است به همین دلیل اداره ورزش و جوانان بابل و هیات تنیس مازندران تصمیم گرفتند تا مسابقاتی با عنوان جام نوشادکاپ در بابل برگزار کنند.

 

او افزود: این مسابقات با حضور ۲۰۰ ورزشکار مرد در رشته تنیس روی میز که ۱۰ تن آنان ملی پوشان این رشته هستند پانزدهم و شانزدهم تیرماه در سالن دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ادامه داد: به نفر اول این دوره از مسابقات ۱۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵ میلیون تومان تعلق می‌گیرد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.